9 de enero de 2009

Adéu Albuhaira


Adéu Albuhaira

Sembla que era ahir quan arribava a l'Aula Balear de Palma per començar un nou curs amb les piles ben carregades, des d'aquell 1 de Setembre de 2008 a dia d'avui ja han passat 4 mesos i la veritat es que sembla que només faci dos dies. A l'Aula Balear, on també hi vaig viure coses fantàstiques, tan sols hi vaig romandre 4 dies, ja que de bon matí el dia 4 de setembre em van trucar de la Conselleria d'Educació i Cultura del Govern de les Illes Balears.

Què havia de deixar l'Aula Balear si no volia sortir de les llistes?, Què havia d'anar a l'IES Albuhaira? A Muro?. Però com volien que jo deixàs Palma, i a damunt per anar a Muro!!! Quasi m'atreviria a dir que Muro era un poble on jo quasi mai hi havia posat els peus i ara m'hi enviaven a fer feina!!! Ah!!! I a més m'advertien que potser només hi romandria 3 mesos allà però que no m'hi podia negar.

La veritat es que vaig aterrar a Muro amb molt poques ganes ( i amb moltes ganes de que els tres mesos passassin ràpid).

Però, no se sé si va ésser per l'aire del pla de Mallorca, o per la bona gent del poble, o per les seves clementines, o per els seus pebres envinagrats, o pels panets de na Bel, o per Costix, o per Sineu, o potser perquè he tengut 5 cursos (quatre de primer d'Eso i un de quart d'Eso ) que han estat increïbles, que vaig tardar molt poquet en canviar de parer, a Muro era el profe més feliç del món (i jo crec que això ho notava tothom).

Aquests quatre mesos, tan professionalment com personalment m'han omplit més que mai i m'han fet sentir realitzat com a persona més que mai. Me'n faig creus de la pena i tristor ara que sé que ja no tornare a trepitjar aquells corredors, ni que no tornaré a veure els meus alumnes (be, ara ja ex-alumnes), ni tornaré a dir bon dia Joan!, o que ja no aniré a demanar un munt de coses a na Conxita.

Podré trepitjar molts d'institus, podré fer moltes classes, podré contar moltes històries, podré enfadar-me en mil ocasions però mai podràn superar la felicitat que jo he sentit a Albuhaira.

Gràcies a tots, gracies per tot.

I senzillament dir-vos

Fins demà!

Vos estima i mai s'oblidarà de vosaltres,

Enric

11 comentarios:

Anónimo dijo...

~sols faltaven 20 minuts, quan vam sentir aquelles paraules: si, m'envaig..difinitvement m'envaig. en aquell moment, se'm va aturar al temps, que m'està pasant? hem demanava., sols era un sentiment de nostàlgia, una nostàlgia que cada vegada es feia més grossa... perque se'm fa tan grossa..?, sols és un professor més, cada any te'ls canvien, que has d'anar a sentir aquestes coses! però no,no era aixi., ELL era diferent, amb ell vam aprendre moltes coses, totes les coses acadèmiques que haviem de sebre, però no era això el que m'importava aquell moment, amb ell ens haviem fet més grans, vam sebre veure les coses d'un altre punt de vista, vam sebre que per arribar allà on tu vols has de lluitar, vam aprendre que després de l'esforç tens el resultat, ell era aquella persona que vivia la seva feina, li agradava estar amb nosaltres,i això vulguis o no, és el que vol un alumne i antes de alumne una amic. sí! pereix estrany que un professor es pugui fer amic, però ell ho va aconseguir, ens va ficar tots dins la butxaca, que era? les seves histories? els seus 'xistes'? les seves paranois? les seves emocions al llegir un poema? les rialles que ens sabia treure?
era ell: N'ENRIC.
no t'agraden les despedies, i per això no ho hem fet. Però si que cal donar-te les gràcies,
GRÀCIES per tots els consells que has sabut donar-nos.


sóc d'aquells alumnes que no hem faig notar gaire dins la classe, i faig veure sempre que hi ha una barrera entre profesor i alumne, però no és aixi, ENRIC gràcies de tot cor.

(si et fan falta més pebres basta que ho diguis! i perdona per ses faltes)

Anónimo dijo...

enric nosaltres tambe tanyorarem!
el millor professor que e tengut durant l'ESO!!
grasies per tot i cuidet moolt!

Anónimo dijo...

ENRIC:SE T'ESTIMA MOLT PERO A DAMUNT ES DIA QUE NO VAIG VENIR T'EN VARES ANAAR I NO TE VAIG PODER DIR RES T'ENYORARE MOLTIIISSIIM PERQUE M'HAS FET MOLT FELIÇ QUAN CONTAVES AQUELLES HISTÒRIES DE QUE T'ANANAVES PER ELS POBLES BE ENRIC TE DEIX PERQUE VAIG A FER ELS DEURES PERO QUE SÀPIGUES QUE T'ENYORARE MOLTIIISSIM I ESPER QUE M'HOS VEGEM PER QUALQUE FIRA O ALGO TEEESTIIIM ENRIIIC

Anónimo dijo...

Enriic, varem començar les classes i amb ganes de sabre amb qui ens tocabaa, quin profesorat tindras,,etC. Pero aquest any el professor que a destacat més, el que et feiia teni ilució per una asignetura, el que no et deixava rendir-te, el que t'ajudavaa, que ens transmitia les ganes de fer Castellà!i el mes important el que entrava sempre amb una rialla a la boca i sino ens les treiaa a nosaltres!

Enric sempre et durem diins el CoR!
Mai havia tingut un professor tant bo com TU! moltees Graciies per tOt!

(moltes faltees xD)

Anónimo dijo...

Crec que na Marga to ha dit tot Enric, i maldament no ho paresqui em fa molta pena la teva marxa... jo soc un d'aquells que no valia per s'humor jej i res... que m'ha sabut molt de greu que finalment no t'hagin deixat quedar amb nosaltres, de veres. Esper que venguis de tant en quan a fer-mos alguna visita i mos faràs contents!
Esper que te vagi tot bé ara per s'institud on siguis, Sineu crec que mos vares dir, segur que t'hi anirà perq amb sa teva forma d'ensenyar que era a la vegada divertida agrada molt. Bueno Enric
que tot te vagi bé de veres!






toni gutierrez jeje

Anónimo dijo...

Eric tanyorarem molt! em sap greu Q tenaguis d'anar però esper veurerte molt mes, ets una gran persona que sempre mos as intentat ajudar fos pel que fos ses clases em tu no eren simplement perfecta Enric ens as enssanyat a lluitar i de tot cor ets una gran persona i no canviis mai esper Q considiguem em molts de llocs més de tot cor gracies tanyorerem i no tolvidarem!!!

Benito

Anónimo dijo...

Enric! així és com volies que et diguessim i no Enrique perquè en teoria, no és el mateix.
Però com te'n pots anar?Ara qui ens contarà els millors xistes del món? I aquelles històries? ..!
Supos que tu deus sabre que t'enyorarem molt i que ens venguis a veure abans que acabi el curs!


de sa ex-alumna que vas suspendre per es quadern!

Anónimo dijo...

enric!
gracis de tot cor per tot el que ens has enseñat, així com ha dit na marga amb tu ens hem fet grans, perquè hem aprés a lluitar per el que volem,gracis també per tots els consells que ens has sabut donar, els teus xistes que eren de lo millor..
Per tots aquests moments que ens has fet passar
i esper que quolca dia venguis a visitar-nos perquè per nosaltres seria una alegria veure't de nou a l'institut
esper que tot et vagi molt bé,
i que sàpiques que t'anyorarem moltissim perquè mai haviem tengut un professor com tú i ho dic de veres!
ho deix aquí..
esper que ens tornem a veure, i t'ho torn a dir, GRACIS per tot!
sa teva ex-alumne victori que et va costar tant aprende es meu nom!

Anónimo dijo...

enric!
gracis de tot cor per tot el que ens has enseñat, així com ha dit na marga, amb tú es hem fet grans, hem sabut lluitar per les coses que volem, gracis per tots els teus consells que ens has sabut donar, per totes les histories que ens has contat..
ets una gran persona, et desig molta sort vagis on vagis no deixis de ser tú mateix, perquè mai haviem tengut un professor com tú, esper que quolca dia ens venguis a visitar perquè per nosaltres sirà una alegria tornar-te a veure al nostre institut
què sàpiques que t'anyorarem moltissim, i que sa t'estima molt!
GRACIS per tot, i que tot et vagi molt bé!

de sa teva ex-alumne na victori que et va costar tant aprende es meu nom!

Anónimo dijo...

Hola Enric
Divendres no vaig anar a fer feina ja que tenia febre i un costipat com no havia tingut fa anys. Volia acomiadar-te de l'Insti. Desitj que t'enviiin a un bon nou lloc de feina. Esper rebre noves teves. fins aviat.
Miquela Pomar

magdalena i sara dijo...

OLA ENRIC SOM NA MAGDALENA MORAGUES PORQUER I NA SARA TORRES LEIRAS DE 1rB (SI SA TEVA CLASSE FAVORITA.) PER AQUI SE T'ANYORA MOLT I SE XERRA MOLT DE TU. VARES DIR QUE VENDRIES A VOREMOS I ENCARA TESPERAM. " VEIM QUE ETS UN HOME DE PARAULA" JEJE. VAREM CONEIXER A SA PROFE DE CASTELLÀ PERO NO MOS HA AGRADAT TANT COM TU. ELLA NO MOS CONTA EL"DEMONIO ROJO" COM TU I ESPERAM QUE ENCARA TENGUIS ES BALON.BUENO TE DEXAM UN BESO MOLT FORT. ADEU!!!!

I ESPERAM QUE VENGUIS AVEURENOS AVIAT.

TESTIMAM MOLT I TA NYORAM MOLT

MAGDALENA I SARA.