18 de junio de 2009

IES SUREDA I BLANES. PUNT I APART.

Ahir dia 17 de Juny de 2009 fou el darrer dia que vaig estar amb els meus alumnes de L'IES Josep Sureda i Blanes i encara que d'aquí uns dies vull publicar una entrada especial, no vull deixar de dir que he estat molt feliç treballant a l'institut de Son Gotleu i que tots sou collonuts.

Aquí deixo el regal sintàctic que ahir me varen fer arribar els alumnes de 4 d'ESO B, com ells mateixos me vàren dir "una frase bonita con i desde el cariño"



Al.lots no m'oblidaré de voltros gràcies 4ºB.
.
ACTUALITZACIÓ
.
Com havia promés fa uns dies i ara que les notes ja estan posades me toca despedir-me de tots vosaltres.
Divendres fou un dia trist ja que era cert i segur que ja no tornaria a tropitjar el Sureda com a profe (cert és que mai se sap, pero vaja és molt molt difícil) i és curiós com canvien les coses ja que un pensa com era el meu pensament el dia que vaig arribar a l'institut i que diferent quan he marxat.
Si feia cas dels prejudicis que tothom me deia, jo quasi quasi m'havia de morir : "T'han enviat al número 8, vas a Son Gotleu, moriràs!!!!" Cert és que també deien : "Sort que només seràs allà una setmana o dues i que la titular tornarà prest!!!". I ja veis com ha acabat passant tot, la titular just s'incorpora dilluns per preparar el proper curs durant una setmaneta i ¿¿morir-me?? Evidentment que no ho he fet, sé que quan vaig partir de Albuhaira ja ho vaig dir, també vaig pensar alguna cosa semblant quan vaig deixar l'Aula Balear i deu reals del mateix quan vaig deixar Sa Riera o l'Oposicentre pero no me queda altre cosa que dir que a L'IES Josep Sureda i Blanes he estat el profe més feliç del món.
Tots heu estat molt especials, els de segon d'ESO, tots els de quart i per descomptat els Batxillers, tothom amb les seves virtuts i amb els seus defectes, tots farcits de coses bones i alguna (petitona, ehhh) de dolenta.
Jo seguiré pels mons de l'ensenyament amb les meves paranoies literàries, amb les meves històries i amb la meva manera diferent de fer classe i vosaltres heu de fer bondat, estodiar molt i fer que els profes que tengueu ( o que ja heu tengut) es sentin orgullosos de vosaltres. Un servidor s'hi ha sentit ... i molt.
No me vull olvidar tampoc de la gent del bar, de secretaria, de'n Tomàs, de les conserges, dels meus companys de departament ... en fi de tothom.
.
Cuida-vos.Una abraçada forta.
.
Enric
.
Ps: Per cert, jo no Crido, xerro fort ;)

17 comentarios:

Karima Bouharrou Djebary dijo...

profeeeeeee bueno suena mejor Enric ,que guayy ya somos colegas jajaja ,que sepas que eres un profesor cojonudoooooooo y que has abierto un huecoo en mi corasonsitoo!! saludosss :)))

Shee dijo...

Hola Enric, que pena que no te puedas quedar mas con nosotros te hacheremos mucho de menos, has sido muy buen profesor en serio aprendi mas de lo que hubiera imaginado :)

Te dejo mi blog por aqui haber si te pasas un dia a leer mis paranoias, http://1girl-impossible.blogspot.com/ este es, aunque si quieres ver paranoias mias pasate por mi fotolog www.fotolog.com/1girl_impossible, te gustara o eso creo hable de temas interesantes, jajja yo aqui haciendo propaganda a lo rayado, jeje..

No en serio que te vaya todo muy bien.

Att Shee!!

Besoss!!

Anónimo dijo...

Enric!!
weno na q ya me conocias de peqeño y la verdad me a alegrad mucho volver a verte i tenerte de profesor a sido lo mejor.
weno na decirte q se t exara de menos y q tu clases an sio las mejores.
espero q t valla mui bn en menorca y q sepas q tu tambien eres cojonudo.
Besos
cuidate

alEx____

Francesc dijo...

Quin escrit més maco. Enhorabona. ;D

Celia Acebedo dijo...

Jajaja si es que somos muu' detallistas xD

Ioana Toma dijo...

jajajaj que bueno!

Karima Bouharrou Djebary dijo...

Enric me alegro mucho que te haya gustadi y te hayas emocionado tanto:) lo he hecho con todo mi corazón jeje

Tatiana Fernández dijo...

Te fas estimar molt! i amb frases de les lletres de Sabina aquets nins ho fan de maravella! jajaja
Ets un bon profe i ho saps, fas les coses més fàcils!
A jo m'has enganxat a estudiar i això q no m'agradava el català...
Esper veure't prest a un soparingo!

Miquel Rossello dijo...

que xulo enric!! Doraemon??????

Anónimo dijo...

Ei Enric!
veig que a la fi algo has posat des nostro fantàstic institut! xD
enfi, que encara que extraviis exàmens (i despres els trobis)i tot això, es curs ha donat profit, amb tantes coses desde el cariño i amb totes ses històris... i sa teva manera d'explicar literatura sa veritat és que enganxa!
sort per Menorca o Formentera! jaja
i bon estiu!

Maria de 1r batx

Unànime Benhimidou Torres dijo...

Enricc que tall? joer! te exaremos de menos

Unànime Benhimidou Torres dijo...

ajajaja, unánimee nose pero me pegaron unos dia significa unica alma!xxdxd lo busque! estoy de los nervioss! por las notas espero k no me kede ninguna!bueno las se todas ahorame flata castelllano!(yn), sabes que buscaba? la carta que dijiste que nos dedicabas no la encontree! bss!

Anónimo dijo...

Hola Enric, m'ha agradat molt llegir el que has escrit!
Vull que sapigues que has estat un molt bon professor i unic! Amb tu hem apres moltes coses més de les que ens pensavem, i les teves classes eren diferents, ens ho passavem molt bé, i mentres estavem aprenguent no ens aborriem gens.
Sempre ens quedaran les teves frases com JO NO CRIT JO XERR FORT, ... PERO DESDE EL CARIÑO, ES MUY ROMANTICO, ES UNA FRASE HERMOSA o BON DIA TOT LO DIA FINS QUE FASI FOSCA! També recordarem les teves històries que ens contaves, era com si tenguesis un poder màgic per a que tots ens callesim.
Amb tu em apres a que la sintaxis és molt facil que es com un joc de sudoku i que la literatura és com una historia com un conte!

Esper que ens tornem a veure prest, i segueix així ets molt bon professor! :)
BON ESTIU!


Maria Antònia Tous González. 4tA

Unànime Benhimidou Torres dijo...

ya la encontre *.* que bonita!:)

Anónimo dijo...

Enriiiic que bonitooo, qe detalle más guapo has tenido con todos tus alumnos del número 8 :)
qe sepas qee te exaremos de menos a pesar de qe cada mañana entraras chillando.. perdón hablando fuerte como siempre solias decir =)
esperoo qe te vaya fenomenaal en tus vacaciones y en esos viajes qe tienes preparados y qe por Menorca todo te vaya geniaaL!
pasatelo bien y no cambies como tu dijiste tienes una forma diferente de hacer las cosas que te hace especial !
que pases un buuen veranito!
ATT: Lorena 4º B jajaja
cuidatee ! :D besos

Francesca Mas Ferrer dijo...

Enriiiiiiiic a que vendràs a n'es Rock'n'Pina divendres 3???? venga que me caus b!!

Raul Perez Garcia dijo...

hola enric, que tal??
al final donde te desatinan?
bueno que te valla bien
dew